Idag var dagen hvor jeg sku ha fundet tøjet jeg sku ha på tip barnedåben. Havde to veninder og deres børn med ude i Fields. Men der var ingen succes med at finde tøj til mig. Knirke var lidt overtræt og krævede lidt opmærksomhed, første gang det ikke har været nemt at ha hende med ude i barnevognen og så det lige idag hvor det ku ha været rart hun var nem. Nåh men mine søde veninder kæmpede og forsøgte at hjælpe mig men til sidst kastede jeg håndklædet i ringen og opgav. Jeg orkede ikke mere og bar nået dertil hvor jeg følte alt så dumt ud til mig og at kroppen var 20 kg tungere. Jeg havde sådan en ide i mit hoved men det var ikke så nemt i virkeligheden. Lidt hængemule agtig kørte jeg hjem. Det er jo kun 3 mdr siden jeg blev mor I know men vil bare så gerne se og føle mig smart på denne særlig dag hvor vores lille Knirke skal døbes. Sådan smart så når jeg ser tilbage på billeder er jeg stolt af mig selv hvis man kan formulere det sådan. Men som den skønne veninde hun er så fangede hun det vist og skrev en sød besked så nu prøver vi lige igen på onsdag. Det er jo så dejligt at man har så engageret veninder der vil en det så godt. Det varmer helt ind i hjertet. Så sød og dejlig som min mand er havde han købt blomster med hjem til mig for at gøre mig glad ❤ husker lige at sætte pris på de dejlige mennesker der er i mit liv.

20130121-203303.jpg

Fandt en lille cardigan til Knike til uden over kjolen fra Zara der var sat ned til 59,- fra 179,-så det var et godt køb må man sige.

20130121-203436.jpg

