Vi stod op kl 7 hyggede lidt med pludrer og smil i sengen, derefter i tøjet som for mit vedkommende var træningstøj,så fik Knirke mælk og så var det ellers afsted til træningscenteret – kørte derned. Mit håb var at hun ville sove i sin barnevogn jeg havde med med en baby alarm i mens jeg var til en Yoga time, så jeg ankom i god tid gik et par runder udenfor med hende i barnevognen og bum så sov hun 1.5 times mens mor her trænede. Weee det lykkedes SÅ skønt. Skal love for det var en hård yoga time rigtig mange stillinger hvor man virkelig sku bruge styrke i mave og ben. Bagefter nåede jeg også med barnevogen ud og handle til aftens gæster. Da vi kom hjem hyggede vi på gulvet og øvede trille fra mave til ryg, hun blir bedre og bedre, derefter sov hun 30 min hvor jeg ku nå i bad og gøre mig i stand samt lave dejen til mad brød vi skal til maden i aften. Rigtig god fredag ❤

XXX

