Så kom dagen hvor vores lille mirakel Knirke aka Nicoline blir 3 måneder. Hold nu fest hvor tiden flyver afsted, jeg kan næsten ikke følge med. Har som sgt pakket alt str 50 og det meste str 56 ned og er nu i gang med skuffen med str 62. Hvad blev der af den lille baby der brugte str 48. Først gik jeg og ventede på hun gav mig det første bevidste smil, det er nu blevet til mange smil og mange grin og en hel masse pludren og lyde og sidst men ikke mindst har hun opdaget sine hænder. Dog mest den højre der er spændende. Det er virkelig sjovt at se hendes udvikling, og jeg nyder hvert et sekund og nyder det smil man får når hun vågner og opdager en. Uhhh mit hjerte smelter, og mine æggestokke klapre hehe, det er da fantastisk at ha en baby, og jeg ville ønske jeg ku standse tiden og hun voksede langsommer. Hendes sove rytmer er så forskellige, hun er ikke helt til at blive klog på, nogen dage sover hun meget om dagen nogen dage slet ikke om dagen kun lige en enkelt powernap, nogen nætter sover hun 8 timer andre 5 timer en enkelt gang sov hun 10 timer. Men det er ret sikkert at hun mellem 19-20 siger godnat der er hun træt/overtræt og er klar på at sige godt nat. Det gør at vi har nogen timer med frie hænder om aften men det gør også at hun vågner 2 gange om natten fordi hun så starter så tidligt på sin natte søvn, og jeg mærker ikke det lange stræk hun tager da jeg først sover ved 22-23 tiden, men det genere mig ikke at stå op om natten, er heldigvis god til at få lidt søvn. ( var jeg ikke som yngre ) Nogen aftner når jeg har lagt hende så savner jeg hende helt igen og kan finde på at sige til min mand om jeg ikke skal vække hende for jeg savner hende. Det ku jeg selvfølgelig aldrig drømme om 🙂 Nicoline er en dejlig sød smilende snakkende glad baby og hun er på ingen måde svær. Hun kan godt bli hurtigt overstimuleret, hun er ikke god til at for mange ad gangen holder hende men nu har man heldigvis lært hendes grænser så nu er jeg obs på hvor meget hun kan tåle. det der sker er at hun så blir pylre og svær at få til at falde til ro og sove. Vi er nu igang med 3 tiger spring og jeg synes det går fint, dog kan man godt mærke at hun nu oplever nye ting og det bruger hun meget energi på og derfor kan hun blive lidt pylret. Heldigvis er både moren og faren er gode til at trøste og det tager ikke så lang tid nu man kender hende at få hende til at falde i søvn, det blir så bare i armen og hurtigt ned og ligge når hun så sover, modsat når hun ikke er i tigerspring eller der er sket meget, så kan man bare ligge hende i sengen og bum så sover hun så fint. Alt i alt så skal jeg ikke klage jeg har ikke dage jeg ikke når i bad eller får lagt makeup eller gjort rent så tror jeg har en nem baby.

