Tags

, , , , , , , ,

Jeg modtog for et par dage siden med posten H&M nye katalog, og selvom jeg virkelig ikke skal shoppe så måtte jeg eje denne blazer. Den koster 249,- og jeg havde en rabat kode som gav 25% på købet så det var så billigt jeg ikke kunne lade være. Tænker den vil være rigtig fed til mine læderbukser jeg fik i julegave, et par lyse jeans eller en nederdel til sommer, og så bare et af mine pang farvet tørklæder til, stiletter eller nitte ballerinaerne fra Zara… uhhh jeg glæder mig til at modtage den. Synes faktisk der var ret mange fede ting i kataloget og så koster det jo næsten ingen ting, så for sådan en som mig der det næste halve år skal spare og spare op er der nogen gode alternativer til at mixe med de lækre mærker man i forvejen har.

hmprodhmprod1

De havde også en super fed bikini faktisk 2 jeg godt gad eje til sommeren her er den ene fed ik ?!

hmprod3

hmprod4 hmprod5

Jeg kan anbefale at man går ind på rabatkoder.com der kan man være heldig at finde rabat koder til for skellige sider , H&M, Asos, Nelly mm og hvem vil ikke gerne lige spare lidt

