Nytårs morgen fik jeg den gode ide at manden var hjemme og derfor så jeg mit snit til at SMS min veninde om hun var frisk på en kop kaffe i Kbh. Jeg har virkelig haft trængt til at se hende da jeg ikke har fået set hende siden hendes fødselsdag i november. Så det var rigtig dejligt at hun svarede tilbage at det ku hun godt. Så jeg tog bilen ind og mødtes med hende, vi gik ned på cafe Bopa på Østerbro og fik en kaffe og lidt frokost, og så blev der ellers sludret. Inden jeg vendte snuden hjem var jeg lige med oppe i hendes lejlighed, sku lige prøve en kjole som jeg lige akkurat ku passe et par andre måtte jeg opgive…. Ihhhh men det var så dejligt at se hende havde virkelig savnet hende. Har været vant til at se hende ret ofte hvor jeg efter arbejde tog hjem til hende og sov der. Sådan noget savner jeg engang i mellem, det er der ikke rigtig mulighed og tid til pt men det skal nok komme igen når knirke blir ældre. Selvfølig kan jeg ikke ha en sove ude veninde dag hver uge som jeg ellers har haft men en gang i mellem skal der helt sikkert være plads og tid til det for det er bare noget jeg nyder, sådan rigtig tøsse hygge kvalitets tid. Men for nu nyder jeg bare så meget sådan et par timers cafe sludre gå tur hygge med en veninde.

20130101-213253.jpg

