Tags

, , ,

Så er jeg sprunget ud i at bruge Instagram. Har ellers ikke ville da jeg synes det at få tid til at blogge pt med en lille livlig en er svært nok i forvejen. Men nu har jeg gjort det alligevel, det er nu meget hyggeligt og tager mindre tid end at blogge, vil dog på ingen måde stoppe med at blogge. Men Sku i ha lyst til at følge mig der hvis i bruger det så er det bare at søge op WrittenByBlond så sku jeg gerne poppe up 🙂 I går sku vi ha været hjemme hos et vennepar men de havde desværre lagt sig med influenza og det samme har dem vi skal ha på besøg nytårs aften så vi må vi se om de når at blir friske. Vi tager ingen chancer herhjemme med at være sammen med folk der er syge, der er SÅ meget i omløb og jeg ønsker for intet i verden at Knirke skal blive syg eller mig for den sags skyld, ved slet ikke hvordan man sku ku ligge med feber og influenza en uge når man har en baby at passe. I går aftes fik vi så i stedet besøg af et vennepar, først kom peters ven og lavede pandekager til os, og så da kæresten også kom lejede vi en film på mandens jule gave nemlig AppelTV. Vi lejede We bought a Zoo, det var en rigtig sød film og det kostede 49,- Det er 10 kr mere end på tanken hvor vi normal lejer men til gengæld kan man i ro og mag sidde og vælge film og se trailer på dem, så ender man ikke med en dårlig en som den Neverland vi lejede sidst hehe. Tror dog vi er nødt til at ha lidt hjælp af min bror til det Appel TV da manden ikke helt ved hvordan det fungere og hvad det skal bruges til. De sidste 2 dage har jeg været nede og træne, det har været super hårdt men virkelig dejligt at få rørt sig og få sved på panden. Vil så gerne af med de sidste kg og havde jo en drøm at nå min førvægt til barnedåben, det tror jeg dog ikke helt på jeg når fordi jeg ikke lige har rygraden til at droppe pandekager når de blir lavet som i går. hehe. Men bare det rykker lidt ned af så er jeg glad, og bare de er af til sommer så jeg i det mindste kan passe mit sommer tøj. jeg har stadigvæk ikke fundet på en løsning med tøj til alle de barnedåber og det bryllup vi skal til, det stresser mig lidt for vi begynder at nærme os, og jeg vil gerne se bare en smule smart ud til de begivenheder. Vores invitationer er langt om længe komme med posten så nu kan vi få dem sendt ud til folk, virkelig også i sidste øjeblik!! Men pga julen har det taget lang tid at få, og desværre er der sket noget med størrelsen så teksten på forsiden er mikro lille så folk må ha briller på for at læse det, men det er der ikke noget at gøre ved det er som det er. Nu er de i hvert fald på vej med posten til folk, og så glæder vi os til at se så mange som muligt til en hyggelig dag. I dag skal der gøres rent og jeg er ved så småt at pakke julepyntet ned igen, det var så den jul, det går bare stærkt. Men nu vil jeg se frem og glæde mig til sommeren dog huske at nyde de her mdr da de er de sidste jeg har hjemme med knirke inden arbejdet kalder og manden tager over og holder 6 mdr barsel. I morgen er det nytårsaften og i år betyder den ikke så meget for os, vi havde fra start aftalt at vi bare ville være hjemme og bare spise god mad, jeg er spændt på om vi overhoved holder os vågen til kl 24.00 Men skidt pyt med det. Jeg har tænkt mig at bage lidt kransekage selv i tilfælde af vi holder os vågen og ellers må vi spise det før, faktisk ikke fordi jeg er såå vild med kransekage men det høre sig bare til på en eller anden måde. Vores menu består af krebs til forret, steg kartofler mm til hovedret og så chokolademouse til dessert. En ret simpel og men god menu. Tænk hvem havde troet sidste december at vi i år ville ha en datter på knap 3 mdr, tingene kan ændre sig hurtigt og vi er så evigt taknemmelige for at det lykkedes os at få hende. Så 2012 må siges at være et lykkens år for os. Jeg vil dog glæde mig til 2013 og hvad det måtte bringe, forhåbentlig kommer jeg på den ferie med min bror og svigerinde og ungerne som jeg har glædet mig til, Men det kræver også lidt og mer til, da det er jo ikke bare sådan at man kan det hele som man plejer nu når manden skal 6 mdr på dagpenge, så i de 6 mdr vil økonomien jo af gode grunde ikke være den samme. Knirke sover lige en lille lur så jeg vil gøre mig i stand, når hun vågner skal vi nemlig afsted.

20121230-113156.jpg

20121230-113202.jpg

20121230-113235.jpg

20121230-113256.jpg

20121230-113310.jpg

Jeg havde forresten knirke med i vores Jacuzzi i går, for at se hvad hun sagde til det, og det elskede hun så tror bestemt hun er klar til at komme i svømmehallen. Jeg havde givet hende bade ble på just in case 😉

