Tags

Så ramte vi den 23 december dagen før dagen … Juleaften. Vi har lige pakket den sidste gave ind, fundet tøj frem vi skal ha på i morgen aften, og nu vil vi slænge os i sengen med en film alle tre og med en fin opredning ved siden af sengen til vores hund. Vi har været på svigerfars gravsted samt svigermorfar og tændt lys og lagt en krans, heldigvis inden det begyndte at sne. Vi synes begge det var lidt specielt i år fordi vi havde Nicoline med i barnevognen, og man ville jo ønske at ens far og forældre ku ha oplevet hende, tror også jeg vil ha det sådan når vi i morgen skal til mine forældres grav. Heldigvis har jeg verdens bedste storebror som fungere som min far og ville ikke bytte ham for noget i verden. At mødes på kirkegården juleaften med min bror , svigerinde og børn samt min onkel og hans kone er en tradition, der blir drukket kaffe og baily og spist kager mens vi står ved graven, en ret hyggelig måde at ønske god jul på og gøre et lidt trist besøg hyggeligt. Efter kirkegården drager vi mod Solrød strand hvor vi skal holde juleaften nemlig hos min bror. Jeg glæder mig som et lille barn jeg elsker jul og elsker dem så det kan kun blive en dejlig dag og aften. Håber Nicoline tager sig en god lur om dagen så hun kan være glad og lidt med. Nåh men jeg håber i alle får en dejlig jule aften – RIGTIG GLÆDELIG JUL

XXX

20121223-173753.jpg

20121223-173803.jpg

20121223-173812.jpg

20121223-173826.jpg

